Pelancong

Thursday, January 19, 2012

HIdup mudah dan Susah....


Assalamualaikum kawan2...
Ari niey aku nk cite sumthing...
Yg xde kene mengena ngan ape2 pon...
Hidup niy penuh cabaran kan???
Aq rase mencabar betul kehidupan aq maybe sebab aq niy sukakan cabaran...
Tapi sayangnya aq x suke di cabar sebab nti aq melenting...
Sekarang niy aq bosan so aq saje jer la update blog niy...
Pernah dalam hidup kite akan rasa kite berada di bawah segala2 nya...
So time mcm niy kite akan slalu igt kan ALLAH...
Tp time kite kat atas kite lupe...
Ramai yg mcm niy...
Aku rase aq da terima semua cabaran dan dugaan tp sebenarnye belum lg...
Aq bersyukur sebab aku masih mampu mengendalikan cabaran yg diberi...
Sampai hari niy aq da melukai dan menganiayai ramai org...
Dan aq jugak da melihat ramai yg kecewa depan aku...
Aku jugak da bnyk kali kecewa...
Seronok tgk org yg kite syg bahagia sebenarnye...
Baru lah asa betapa bodohnye kite sebab tak menghargai...
Dan terlalu berhati2...
Life is about making decision...
We can be better or we can stay the same...
It is even easier to choose to be worse than ever....
So kawan2 pikirlah untuk menjadi lebih baik...
Sebab kite sememangnya mampu menjadi yg terbaik dari diri sendiri...

No comments:

Post a Comment