Pelancong

Sunday, February 12, 2012

Kejayaan atau hanya ilusi.....












Assalamualaikum....
Ari niy aq nk tulis pasal program yang baru dijayakan
atas hasil usaha semua pihak yang terlibat.
Terima kasih kat sume yg terlibat sebab aq betul2 terharu dengan
kesungguhan yang korg berikan. Tujuan aq berusaha keras untuk
program niy sebab aq nk rasa uruskan program yang berlangsung
dari idea aku sendiri. So sekarang aq da lakukan sume tu so aq da
rase segalanya. Terima kasih gak pada student SMTSPP yang banyak
memberi kerjasama dan sudi meluangkan masa untuk kami.
Rakan seperjuangan yang telah banyak memberi bantuan aku
ucapkan jutaan terima kasih. Terima kasih gak pada yang sudi datang
walaupun jemputan di saat2 akhir.

Aku rasa program niy adalah satu kejayaan sebab kita x pernah dapat
pelajar seramai ini. Hampir mencecah 320 orang pelajar.
Walaupun kucar kacir tapi semuanya mengikut tentatif yang
dirancangkan. Bersyukur kepada Allah S.W.T kerana memberi
kesempatan dan melancarkan perjalanan program ini.

Pengalaman baru sebab handle program dengan jumlah peserta yang ramai.
Kekurangan tenaga Fasilitator dan kekurang sumber tapi ia dapat
dijayakan hasil usaha semua pihak terbabit. Terima kasih gak pada Mijie
sebab berusaha untuk menjadi ketua yang baik dan juga sokongan
dari Khairul.

So for the next event, aku da xley join sebab da abis blaja kt sini so da
xde lg sem dpan. Aq rasa aq akan rindu korang tp as usual the is
a positive aura and negative aura from certain people. To succeed we should
choose our own way and don't depends on others word.
Aq xkan respect org yg x respect org lain. Jgn wat mcm niy sebab org akan
hilang respect pada kau. Luckily kau ada boneka untuk digunakan. Aku x
perlukan boneka sebab aku akan tanggung semua perbuatan aq samada baik
atau buruk. So berhati2 lah sebab kadang2 boneka yang kita gunakan lebih
hebat dari kita tapi sengaja membiarkan kita sebelum mematuk dengan bisa
yang membunuh.

No comments:

Post a Comment